måndag 28 januari 2008

Ny butiksblogg

Hej!

Har bestämt att jag skall skilja på min privata blogg och butiksbloggen. Detta kommer alltså from nu bli den officiella butiksbloggen där inspiration, nyheter och tävlingar mm kommer att finnas.

Att starta upp webshoppen tog mycket mer tid och kraft än vad jag kunnat ana så mitt privata bloggande kom på skam och jag vill gärna återuppta det igen. Men det kändes knepigt att ha butiks- och privatblogg på samma ställe.

Förhoppningen är att denna sida skall se lite snyggare och roligare ut inom kort men jag är ingen hejare på det där med webdesign så vi får väl se hur det blir.

2 kommentarer:

Sofia Eriksson sa...

Jag har mailat! :)

Bra att ha en separat butiksblogg tycker jag, för att blogga (privat) är bra för själen. :) Tycker jag då... som mest scrapbloggar.

Kram, Sofia

Anki sa...

Vad roligt med en privatblogg också. Jag har saknat den privata Katjas blogg. Tyckte om att läsa den, och Katja hon försvann lksom in i butiken. Blev nästan lite rädd att hon jobbade för mycket. kram från Anki