måndag 19 maj 2008

Vinnaren i annonsutmaningen!

Nu har jag räknat alla röster som kommit in i mailen och i kommantarsfältet....
det välsigt många som röstade vilket ju är skoj.
Det blev en hård kamp mellan Hedda_94 och Lilo men tillslut så föll de slutliga rösterna på


.......
........ taaadaaaa.............................................
........................................................... :-D



Nya skor av Hedda94

Stort Grattis till dig duktiga Hedda!!!! Maila din adress så kommer ett stort härligt papperspaket på posten inom kort.

Grattis till en 2:a plats Lilo och Elisabeth Nyman som kom 3:a
Tack alla Ni andra för att Ni deltog och ville visa upp era underbara alster.

- Håll utkik för ny tävling här i bloggen innan sommaren är redan på gång!!!!!

Vinnare av en hemlig stämpel bland alla er som röstade är dragen och det blev....signaturen "malinsscrapblogg". Maila mig din adress så kommer en stämpel på posten.

Kram Katja

4 kommentarer:

Unknown sa...

Wiiiiiiiihoooooou, vad glad jag blir =) =)

Anonym sa...

Grattis till er som van !!!!!

Lilo sa...

GRATTIS Hedda! Jag höll på dig när jag inte fick hålla på mig själv liksom. ;) KRAM!

Anonym sa...

Grattis Hedda!!