måndag 2 juni 2008

DT-alster från Milo!


Pappret jag använde som ram heter "Serendipty- Owl Pals" och pappret som ligger över ramen är "Basic Grey- Low Rise". Här har jag gjort ett motiv av Katjas banderoll och Jejas hus, liggande killen och blomtjejen. Tagsen har jag gjort själv i samma papper som i ramen. Nyckeln är utstansad för flera år sen.


Jag har använt mig av papper som finns i affären; "Cherry Arte-His & Her Basics-Her soul" och "Basic Grey- Long underwar". Stämplarna är från Bombshell Stamps collection. Så häftiga och roliga att använda. Det är lite blandat från "Man´s Ruin" och "Lady Luck". Bokstaven M är utklippt ur vanlig svart cardstock, student-tagsen är utstansade med Cuttlebugplattor. Jag har använt en präglingsplatta som hör till Cuttlebugen för att få texten under tjejen.

Inga kommentarer: