fredag 15 augusti 2008

Förbeställning av Stämplar och underbara papperspaket

Nu kan du mot förskottsbetalning förbeställa dessa underbara rubberstamps från Rachelle Anne Miller och/eller de söta nallarna från Joan Miller.
Dessa beräknas att skickas till mig från lev i slutet av augusti eller början på september.

Beställ genom att kopiera beställningsformuläret nedan och maila till mig helst senast på Söndag kväll (17/8).
Det är först till kvarn och jag vill reservera mig för ev slutförsäljning eller förseningar hos min leverantör. Porto 11 kr tillkommer på stämplarna. På papperspaketen enl postens tabell.

Du kan även förbeställa något eller båda av dessa (se nedan)underbara papperskit med ljuvliga dubbelmönstrade papper. Du får 2 av varje ark för 129 kr rek utpris är ca 15kr/st.












När du beställer anger du namn och nummer på den stämpel du vill ha. Alla motiv kostar 119 kr/st.

Kopiera och maila till: katjaeklund@gmail.com

Formulär för beställning av Rachelle Anne Williams och Joan Elliotts höst/vinterkollektion.
Stämplarna är monterade gummistämplar, ej Clearstamps.

Även förbeställning av Papperspaket Wonderland och When You wish papperspaket 129 kr/st. Det är dubbelsidiga mönsterpapper och du får 2 av vardera. Rek utpris är ca 15 kr/st.

Beställningen är bindande och jag vill ha förskottsinbetalning. Frakt tillkommer på papperspaketen vilken beräknas när jag packat alla ordrar. Fraktavgift på stämplarna är 11 kr oavsett hur många du köper.

Leverans beräknas till senast mitten av september. Med reservation för slutförsäljning eller förseningar hos min leverantör. Helst vill jag ha in alla beställningar per mail senast på söndag kväll 17/8.

Alla stämplar kostar 119 kr/st.

Alla bilder och detaljer finner du i vår butiksblogg:

www.katscrap-butiksblogg.blogspot.com

Ja, jag vill beställa:

Namn:
Adress:
Telefonnummer:


Förbeställning RAM Vinterstämplar

Ange Namn-nr och antal









Förbeställning Joan Elliott höst/vinterstämplar

Ange namn-Nr och antal









Papperspaket WONDERLAND:

antal:

Papperspaket WHEN YOU WISH







Summa exkl frakt:

BG: 202-1210

Ange ditt namn som referens på din betalning.

Inga kommentarer: