torsdag 25 december 2008

Stämpelutlottningar

Hej & God fortsättning!

Hoppas att ni haft en härlig jul med god mat och fina scrapklappar under granen. Katscrap har jullov ett par dagar nu för att vara med barnen och förhoppningsvis hinna pyssla lite.
Lite färdigställande av nya stämpelmotiv har det äntligen blivit. Har arbetat parallellt med flera olika kollektioner under hösten och nu börjar det äntligen bli klart.
Jag kommer att varje dag presentera ett nytt motiv så länge som jag har några att visa. Om du skriver en kommentar så deltar du i en slumpvis utlottning av en ny omonterad rubberstamp.

De beräknas vara leveransklara vecka 2, ev tidigare.

En kommentar per stämpelmotiv och/person. Hoppas ni gillar dem.
Först ut är "Sittande MacKenzie"

Alla motiv är copyrightskyddade & omfattas av änglapolicyn.

22 kommentarer:

BellaMio sa...

Åh, vilket härligt motiv!! underbart gullig. För mig är håret och ansiktet som avgör om jag gillar en stämpel, och denna serien kommer jag definitivt att ääälska!

Norpar första lotten och hoppas på turen.

Anonym sa...

Men så Schööt!! :D
God Fortsättning Katja!

annbe sa...

Fint motiv! Väntar med spänning på flera motiv!

Michaela Lejonberg sa...

Jag tar också en lott. Häftigt motiv juh!! kram

Cicci sa...

Vilken otroligt söt liten flicka. Så spännande att fler är på väg.
Kramiz

Marie sa...

God fortsättning! Vilket söt tjej, den skulle passa perfekt i min samling ;-)

Anonym sa...

oj så sötoch vad busig hon ser ut att vara

Vixen sa...

Ska bli spännande att se alla de nya motiven :)

Anonym sa...

Vilken söt tjej !!!!

Det ska bli spännande att se resten också !!

Millan sa...

Åh, så söt hon är, en sån skulle jag gärna vilja vinna!

Petraso sa...

god fortsättning och ser ut att vara skoj nyheter

Anonym sa...

Gillar också den gulliga tjejen som ser lite blyg ut men sympatisk samtidigt! Finns det en hel kollektion???

Anonym sa...

En härlig stämpel - ser fram emot fler nya finisar.

Anonym sa...

En sån fin stämpel skulle jag gärna vinna:) God fortsättning och gott Nytt år Katja!

Anonym sa...

Vlken Jättesöt stämpel!
God fortsättning!

Anonym sa...

Vilken söt stämpel. Den skulle jag gärna vilja vinna, så en lott till mig.

Kat! sa...

Vilken fin stämpel, tar gärna chansen att vinna...

God fortsättning

Kat!

Martina sa...

Jättesöt!
Tar en lott och hoppas en liten stämpel kan förgylla min onda, dumma hals!

Anonym sa...

Åh vad söt hon är, så användbar till mina kort. I Love her.
Gott Nytt År
mvh Marita-Moller@telia.com

blommanmia sa...

Ja tack, den bus-söta tjejen vill jag ha chans att vinna! Ser fram mot att se fler... :)

Anonym sa...

vad kul att du har såna här utlottningar! jag är gärna med på denna utlottning. fint motiv!

/Carina

Anonym sa...

Vad skönt att se något annat än tomtar...... så söt hon är lilla McKenzie, man får nästan lite vårkänslor.Väntar med spänning på nästa känns redan som om det kan bli ett antal till samlingen.

Ha en skön fortsättning på helgen!