fredag 26 december 2008

Utlottningen fortsätter med motiv nr 2

Nu är det "Mackenzie med Hängselbyxor" som lottas ut. Lämna en kommentar för att vara med i utlottningen. Du kan vara med fram till imorgon 21.45 sen dras en vinnare bland alla.
Du får vara med i alla utlottningar du vill men bara lämna en kommentar/motiv.

Kram Katja.

OBS!
Stämplarna är inte klara ännu, det dröjer fortfarande ca 1-1½ vecka. Motiven ni ser här är färglagda utskrifter från skrivaren. De kan därför vara lite suddiga och de är också större än vad den färdiga stämpeln blir.

13 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan!
Jag vill gärna vara med i utlottningen av stämpeln! Jag ska börja pyssla nu i januari, så jag skulle bli jätteglad om jag vann!
gotland@speedmail.se

LenA sa...

Tar chansen igen att vinna en av dina söta stämplar!

Anonym sa...

Hej Vill också vara med på en lott.

Anonym sa...

Måste ju ta chansen nu när jag såg mailet! God fortsättning!

Anonym sa...

Det var en supersöt stämpel...så jag är gärna med i utlottningen!

God fortsättning

Vänligen...Lee

www.anglasand.webblogg.se

BellaMio sa...

Underbar!! Tror jag kommer norpa en lott till varenda stämpel om de är så här läckra allihop!

Anonym sa...

WOW, dina stämplar är jättefina! Tar en lott och håller tummen för turen.

Anonym sa...

Ursöt tjej ju!
Såklart man tar chansen att vinna en av dessa då :D

Anonym sa...

Jag vill gärna ha en lott!

Anonym sa...

Ytterligare en superfin stämpel. Vill såklart gärna vara med i utlottningen.

Britt-Marie sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen av den fina stämpeln!

Anonym sa...

Tar gärna en Lott!

Anonym sa...

Fina stämplar, tar gärna en lott