tisdag 4 mars 2008

Katscraps nya DT-medlem utsedd!

Hejsan!

Vi har nu gjort vårt val av Katscraps nya kortdesigner. Det har inte varit lätt och vi har resonerat fram och tillbaka och vänt och vridit på oss själva.

Jury har varit jag (Katja) tillsammans med Designer Jeja och Webmaster/designer Sofia (Jozie) samt våra familjer som också har fått tycka till på ett mer objektivt sätt.

Det har som sagt varit ett svårt beslut och gick det så skulle vi gärna se flera av er som medlemmar i vårt team men kanske blir det aktuellt igen längre fram. Tanken är att Katscrap även skall utse gästande designers och mer tävlingar framöver. Nu när vi är flera i gänget hinner vi nog med det.

Vi sökte en person som har ett personligt och varierat uttryck som kan skapa med alla möjliga stämplar och även utan stämplar som gärna testar nya grejjer och som har ideér och såklart också gillar Katscraps sortiment. Vi ville även se en person med ett uttryckssätt som kompletterar oss andra. Katscrap försöker balansera sortimentet med det romantiska/ljuvliga och det lite mer tuffa/rockiga och sökte även efter en person som fixar att mixa båda dessa delar. Vi tror oss hitta den personen nu....och hon heter.....

tamtam ta daaaa......



































Milo....!

Grattis önskar vi Dig och välkomnar Dig varmt in i vårt gäng. Vi tror att Du är helt rätt person för uppdraget med din häftiga och lite annorlunda scrapstil som verkligen sticker ut. Vi är säkra på att du kommer att kunna inspirera, utveckla och utvecklas som Designer hos Katscrap. Vi ser fram emot ett roligt och givande samarbete framöver.

Till alla Er andra. Hjärtligt tack för era fina bidrag. Jag hoppas att Ni ställer upp i Katscraps tävlingar framöver och fortsätter att visa oss vad Ni skapar.

Kram Katja,Jeja & Sofia

8 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis! Det ska bli kul att se hur du inspirerar oss andra!

Anonym sa...

Grattis Milo och välkommen i gänget!

Och ni andra, det var verkligen JÄTTETUFFT att välja, ni är superduperfantastiska allihop :-)

Kram Jenny

Anki sa...

Grattis Milo! Det ska bli spännande att se vad du gör. Gillar din stil skarpt!

Anonym sa...

Grattis Milo! Kan bara hålla med de andra, ska bli spännande att se mer från dig. Gillade speciellt "Jenfa"-kortet!

Anonym sa...

Ooooooh!!!! *dansar runt* När jag öppnade sidan för att kolla om nåt var nytt, såg jag att ni hade bestämt er, och min första tanke var att ATTANS, inte vann jag inte... och så scrollar jag ner och läser.... MITT NAMN!!!! Jag blev såååå glad! =) =) TACK!
Det här ska bli så superskoj!!!

Kram Milo

Sofia Eriksson sa...

Stort GRATTIS Milo! Jag har kilat in o letat nya kommentarer typ var femte minut för att se när du kikade in här. :D

Kram, Sofia

Anonym sa...

Grattis Milo! Ska bli kul att se vad du hittar på som DT!

Anonym sa...

Grattis Milo!

//Jenny