söndag 30 mars 2008

Vinnare i skisstävlingen!

Nu har vi utsett en vinnare i skisstävlingen! Vi har i princip helt eniga om vinnaren vilket känns extra roligt!

Vinnaren är:







bläddra ner...








lite till.....









tadaaaaaaa......










Jeanette! GRATTIS! Vi tyckte alla att din tolkning av skissen var jättebra, och färgerna du har valt harmonerar verkligen med fotot. Vi fastnade för alla fina detaljer och att LO'n kändes genomtänkt!

Priset kommer på posten! :)

Kram,

Katja, Jeja, Sofia och Milo

8 kommentarer:

Anki sa...

Grattis Jeanette! Den är helt underbar. Riktigt vacker!

Anonym sa...

Tänk att det var min direkta favorit också, den är fantastisk.
Grattis

S*Ja Znaju, Scrappar Liv sa...

Jag tycker att den är super.
Grattis

S*Ja Znaju, Scrappar Liv sa...

Grattis, tycker rätt LO vann;-)
L

Cath. sa...

Å, jättefin! Grattis Jeanette!!!

Anonym sa...

Tjohooo, tjolahopp!
Det blev jag (trillar nästan av stolen av glädje) :O)
Vad glad jag blev att min LO blev framröstad av alla fina bidrag!

Jeanette

jeanettew sa...

Tjohooo tjolahopp...Vad jag är glad :O)
Höll nästan på att trilla av stolen när jag såg att det var jag som blivit framröstad bland alla fina bidrag!

Tack för en fin och rolig skiss, Milo!

Jeanette

Anonym sa...

GRATTIS!!!! Jättefin!!!!!
Kram!