onsdag 23 april 2008

DT-alster från Sofia!

I mitt andra DT-paket så fick jag en massa härliga Basic Grey-papper att skapa med!

I samma veva som jag fick DT-paketet så fick jag ett beställningskort som skulle gå i brunt och rosa. De här papperen passade perfekt, tillsammans med den söta bebis-stämpeln från Jeja Design.

Huset är också från Jeja Design och väldigt användbart! Jag valde att göra ett kort som man kan skicka till någon som inflyttningskort, eller som har varit borta en längre period. Blomrankan och titeln är utskuren med sillhouetten och titeln är lackad med 3d-lack.

Närbild på den 3d-lackade titeln och huset som är monterat på 3d-kuddar.

Ett korgkort till en sjukling! Korgen kan till exempel fyllas med godis, som väl får alla att må lite bättre. Titeln är utskuren med Sillhouetten och stämpeln är från Jeja Design.

Närbild. Texten är lackad med krackeleringslack.

På baksidan av korgen finns plats för en personlig hälsning.

LO'n har jag kvar att visa från mitt förra DT-paket. Jag har bara glömt att fota den, fast den har varit klar länge. En väldigt enkel LO med endast papper som dekoration. Jag älskar det här fotot och har länge velat scrappa det. Titeln "enti rohi" betyder "du är min själ".



Fjärilarna, den blomformade fotomattan och titeln är utskurna med sillhouetten.

Kram, Sofia

2 kommentarer:

Anonym sa...

VILKA FINA alster!!!!!!!
Jag har inte hunnit göra nåt än, men det kommer!!!! =)

Midalina sa...

LO'n var underbar, fjärilarna ser verkligen levande ut och hela skapelsen lyser kärlek :)

Tycker iofs allt var kanonfint. Men hur gör du botten på korgen så det sitter bra?