onsdag 2 april 2008

Mässa i Avesta & Stämplarna finns nu hemma!

I helgen skall jag ställa ut på mässan i Avesta. För den som vill beställa redan nu kan göra det så packar jag och tar med på lördag så slipper ni fraktavgiften.

Pga denna mässa kommer jag inte att packa några ordrar förrän på Måndag nästa vecka och jag vill reservera mig lite för att vissa varor kan tänkas sälja slut. Jag inventerar och uppdaterar lagret så fort jag kan.

Jag har nu precis hämtat de nya stämpelplattorna Sommar-08 från Jeja Design. De är verkligen superfina denna gång. Vill påminna er som förbeställt att betala in på kontot och passa på att berätta att jag även har några extra kvar till försäljning.
Kommer ej att lägga in dem i butiken förrän efter Avestamässan.

Till er som beställt från Mimi. Tyvärr har det varit massor av krångel som jag inte råder över. Det uppstod problem med dem och UPS och jag har fått jaga folk för att få hjälp. Enligt uppgift är iallafall väskorna på väg men jag har inte fått svar ang trackingnummer från mimi så jag vet i skrivandets stund inte vart de befinner sig. Jag kan bara beklaga att väntetiden blev så lång.

Så snart jag vet vart våra väskor är kommer jag att maila er alla som förbeställt och en liten kompensationsgåva utlovas.

Hoppas vi ses i Avesta, det blir min allra första mässa som utställare så jag är lite pirrig. Sofia (Jozie) kommer att vara med och hjälpa till!!!

Kram Katja

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Katja,

Hoppas att det gick bra för dig på söndagen oxå. Det var jättetrevligt att träffa dig igen.

Är så nöjd med mina grejer jag köpte hos dig.

Kram
Ankie Glas