torsdag 23 oktober 2008

Logga-tävlingen

Tack till Er som skickade in loggor till mig. Valet hamnade slutligen på Milo som även tar åt sig att göra om hela katscraps design till den nya e-butiken samt blogg.

Till er som skickade era förslag, maila mig era adresser så kommer en liten gåva med posten.

Många har hört av sig och undrar vart Katscraps webb-shop blivit av.

Den nya butiken kommer att öppnas inom kort men arbetet med den fortskrider ändå. Det är ett omfattande arbete att lära sig alla nya funktioner, lägga in bilder och beskrivningar på alla varor som finns i lager. Med dessa ord hoppas jag att ni har överseende med div brister och framförallt meddelar mig dem så jag kan rätta till dem.
Mitt i allt så har både jag och barnen blivit sjuka så det går sakta framåt.

Till nystarten av butiken så kommer jag att få hem en del nya produkter från leverantörer som är nya för Katscrap. Tyngdpunkten kommer att ligga på julen nu och ni möts av en varm härlig atmosfär på förstasidan när ni loggar in i butiken.
Även denna blogg kommer att få nytt utseende.

Planerna är många men jag låter dem vara hemliga ett tag till.

I samband med starten kommer jag att presentera November månads Gäst-dt. Vem det är tänker jag inte säga nu men hon är väldigt talangfull och syns både lite här och där ;-D
En ny utmaning skall även utformas.

Framöver kommer du att hitta butiken här: www.katscrap.se

Inga kommentarer: